Samo ena je MAMA | mama.si

Prehranska svetovalnica_2Jedilnik mlade mamice naj bo čim bolj raznovrsten, še najbolje je, da se mamica prehranjuje na tri ure, približno tako kot njen dojenček. Obroki naj bodo manjši in pogostejši, pomembno pa je, da prehrana vsebuje kakovostna in s potrebnimi hranili (ter mikrohranili, vitamini in minerali) bogata živila. Prav tako naj mamice jedo pravo hrano, v čim manj predelani obliki, obroke zase, za svoje malčke in družino pa pripravijo doma. Kuhanje je lahko tudi zelo prijetna aktivnost, ki povezuje vso družino.

V nadaljevanju vam podajamo nekaj idej, kako oblikovati svoj jedilnik, pri čemer je zelo pomembno, da jemo živila iz vseh skupin hranil, ki jih kombiniramo glede na naš okus in počutje, vendar pa moramo občutno omejiti vnos sladkorja in sladkanih pijač. Uporabljati smemo le polnozrnate moke oz. polnozrnate pekovske izdelke (lahko ržena, črna, pirina moka, ovseno moko si lahko pripravimo doma). Piti moramo zadosti tekočine, najbolje vodo ali nesladkani čaj. Ne smemo pojesti hrane, ki ostane našim otrokom. Obrok pojemo pri mizi, v miru in z užitkom. Pri majhnih otrocih se sicer to zdi nemogoče, a z malo načrtovanja in organizacije se zanesljivo da. Potrebno je le načrtovanje obrokov, ki pa se začnejo že z nakupi hrane.

V majski številki revije Mama je Mirjana Frankovič, TA svetovalka, Weight Loss professional, Wellness coach, Direktorica Valeovita d.o.o, pripravila še nekaj jedilnikov za pet dnevnih obrokov.

 


Tag-i

Sorodni članki

PRIJAVI SE NA E-NOVICE