Samo ena je MAMA | mama.si

Mehrere_KakiKer kakijevih dreves ni treba škropiti, so poleg tega, da vsebujejo veliko antioksidantov, zdravih dietnih vlaknin, vitaminov in mineralov, še brez strupenih kemikalij.

 

 

 

 

 

Botanično ime kakijev je Diospyros – hrana bogov, pravijo pa mu tudi zlato jabolko. V Evropo so prišli v 19. stoletju iz Kitajske. Na Kitajskem poznajo več kot 2000 vrst, pri nas pa raste predvsem na Primorskem.

 

Za zdravje…

Kaki vsebuje veliko antioksidantov, ki preprečujejo vnetja in infekcije ter kislino betulin, ki preprečuje nastanek tumorjev. Vsebuje tudi veliko vitamina C in A, nekajkrat več kot v jabolkih, bogat je tudi s kompleksom vitamina B, saj v njem najdemo folno kislino, tiamin oziroma vitamin B1, ki krvni sladkor pretvarja v energijo, ter B2, enega ključnih elementov normalnega delovanja metabolizma. Vsebuje tudi železo, kalcij, fosfor, pektine in tanine.

 

… in razstrupljanje

Kaki pomaga tudi pri razstrupljanju organizma, poživlja presnovo, znižuje holesterol, deluje proti utrujenosti, povečuje odpornost in pomaga pri stresu ter je koristen za ledvice, jetra, oči, kožo, lase, dlesni, zobe in kosti.

Čeprav je po okusu sladek in nasiten, vsebuje zelo malo kalorij. 100 gramov kakija vsebuje le okoli 80 kalorij. Ni pa preveč priporočljiv za sladkorne bolnike.

 


Tag-i

Sorodni članki

PRIJAVI SE NA E-NOVICE