alergija na hiconcil

Started by samy, September 21, 2009, 17:35:06

previous topic - next topic
Go Down

samy

dane je 7 dan odkar moj sin jemlje hiconcil zjutraj ko je vstal je imel tako močen izpuščaj kot bi bil opečen po celem telesu.
šla sva k zdravnici ukinila je hiconcil ker sumi na alergijo poslala naju je na alergološko in tam so nama vzeli napotnico in čakam za datum na preiskave.
ima katera težave s tem je možno da se po enem tednu pokaže alergija :icon_rolleyes:


suhadolc

Živjo,
tudi pri nas je imel sin močno alergijo na hikoncil. Pokazalo se mu je 6 oz 7 dan jemanja antibiotika. Najprej so bile rdeče pikice in se najprej mislila, da so rdečke ali norice. V dneh dneh pa je bila njegova koža v celoti rdeča, kot bi ga opeklo sonce. Bil je zelo bogi. To je bilo decembra lani. Smo bili par dni na pediatrični za alergije. Po parih dneh se mu je stanje izboljšalo. SEdaj hikoncila več ne dobi.

lp

jaja4

Tudi naš najstarejši je alergičen na hiconcil. Dali so ga na teste kjer je pokazalo da ni alergičen na Penicilin, ampak najverjetneje na primesi, kot so barva, okus in podobno.

ani12

#3
November 19, 2009, 17:13:18 Last Edit: November 19, 2009, 17:15:14 by 31
Moja sestra, 30 bo kmalu imela, je letos imela en antibiotik s penicilinom. Nikoli v življenju ni bila alergična na nič, po 3 dneh jemanja antibiotika je nenadoma imela izpuščaje po telesu, nato celo kožo telesa v mehurjih, nabreklo in v roku nekaj ur dihalno stisko. Njen mož je dobesedno udrl z njo na urgenco, dobila je antišok in preživela! Hočem reči, dihalna stiska je zadnji stadij, prej je cel dan ignorirala izpuščaje, ker je mislila, da so posledica mononukleoze, za katero je zbolela. :icon_eek:

Aja, pa zdravili so jo na infekcijski kliniki in ko jih je zaskbljena nad izpuščaji klicala, so ji rekli: "to ni nič, vi kar nadaljujte z antibiotiki". :icon_confused: Pa bi jo skoraj stalo življenja!

tayra*

tudi naša je imela alergijo na hiconcil, in sicer po 10 dnevu jemanja... zdravnik nama je kar enega za drugim predpisal... imela je zelo zatekel desni uhelj in smo sli sredi noči k dežurnemu, kjer je dobla claritine sirup in prepoved hiconcila. sedaj je hb vse ok!

studentkaa

ali je možno, da otrok dobi samo povišano telesno temperaturo(40C) zaradi  hikoncila?jemle ga namreč 6 dni in bil je zdrav...zdaj pa ima visoko vročino. ali je možno da je dobil nov virus?

PLAVOLASKA

Midve sva imeli sedaj drugič hiconcil in prvi dan po 2 odmerkih je dobila močno koprivnico po celem telesu, alergična po vsej verjetnosti na penicilin, ker sta njena babica in stric alergična na penicilin



josephine

tud mi smo alergični na hikoncil čepravni uradno ni potrjeno ( niso testirali). po treh dneh jemanja je začel dobivati izpuščaje, vedno več pa sem ga peljala k pediatru ki je hikoncil takoj ukinil, predpisal claritine sirup in po dveh, treh dneh je bilo spet vse ok.

Go Up