Samo ena je MAMA | mama.si

slika4

 

V naravi vsake mlade mamice in ženske je, da si želi biti lepa in zadovoljna s seboj in s svojim telesom. Nosečnost in drugi dejavniki pa vplivajo tudi na obliko in velikost prsi.

Z zdravim načinom življenja in redno telesno aktivnostjo lahko te spremembe upočasnimo ali celo zaustavimo.

Zmerna, predvsem pa primerna vadba blagodejno vpliva na materino dobro počutje, ki ga občuti tudi dojenček. Vodilo vadbe naj bo dobro počutje in ne količina in intenzivnost, ki lahko vplivata na sestavo in tudi količino proizvedenega mleka. Ob vadbi si zapomnite tole: dovolj pijte in jejte, sploh če dojite. Bodite postopne in sistematične in kakšno vajo naredite tudi z dojenčkom. Zmerna telovadba je za doječo mater varna in ne vpliva na proizvodnjo ali sestavo njenega mleka.

 Vadba z doma narejenimi utežmi

slika3

Eden izmed takšnih ukrepov je tudi krepilna vaja za prsno mišico nad prsmi, ki je prikazana na spodnji sliki.

S hrbtno stranjo se uležete na rahlo dvignjeno podlago.

V dlani primite vsaj kilogramski predmet.

Noge morajo biti v kolenih pokrčene, stopala pa plosko na tleh.

Roke iztegnemo nad prsi in jih nato spuščamo do višine tik nad tlemi. Vdih se naredi ob spuščanju rok, izdih pa ob dvigu.

Vajo večkrat v serijah ponovite. Če vam to ustreza, si v višini ledvenega dela hrbtenice vzdolžno namestite svitek manjše brisače, da s tem lažje ohranjate nevtralen položaj hrbtenice. Primerno intenzivna vadba nikakor ne vpliva na količino in spremembo okusa mleka.

 Stiskanje dlani za čvrste prsi

slika1

 

 

 

 

 

 

 

Koristna in enostavna krepilna vaja je stiskanje dlani v turškem sedu.

V turškem sedu so roke sklenjene v višini prsi.

Dlani močno potiskajte eno v drugo in v jih v tem položaju zadržite nekaj sekund.

Omenjeno vajo večkrat ponovite. Ker so prsi sestavljene pretežno iz maščobnega tkiva, je nujno potrebno okrepiti prsno mišico. Res je, da zaradi tega prsi ne bodo večje, bodo pa zagotovo čvrstejše in lepših oblik. Prsim lahko privoščimo občasno masažo s kremami, saj s tem pospešimo krvni obtok.

 Sklece za mamice in nosečnice

slika5

 

 

 

 

 

 

 

Vajo lahko delate na tleh, ob steni ali kakšni drugi opori. Vsaka mama ali nosečnica naj si izbere položaj, ki ji najbolj ustreza.

Roke so v širini ramen in uprte na tla. V komolcih roke rahlo upognemo, glavo, hrbet in noge pa imamo v ravni črti.

Roke pokrčimo, dokler se s prsmi ne približamo steni ali tlom. Ramena morajo biti natančno nad rokami, kot da bi delale navadne sklece.

Z upogibanjem stopala pa si pomagamo, da obdržimo noge med gibom ravne.

Vajo ponovimo osemkrat v treh serijah. Ne pozabite na lepo držo.

 Za konec

Primerno intenzivna vadba je naravno zdravilo proti stresu in napetosti. Vanjo sodijo različne oblike aerobne vadbe, na primer vrste hoje in kasneje tudi teka, s krepilnimi in razteznimi vajami pa boste telo lepo predramili in okrepili vse mišične skupine.

 

 

 

 

 

 

 

 


Tag-i

Sorodni članki

Starejši in novejši članki

PRIJAVI SE NA E-NOVICE